ارزانترین هتل های مشهد
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ژاله مشهد

هتل ژاله مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد می باشد که درخیابان امام رضا واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 5 دقیقه با ماشین می باشد و مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم مطهر دارند.

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز و بسیار وسیع دارد که مجموعا دارای 64 تخت و با امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های هتل ژاله مشهد دارای امکاناتی همچون يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون ، تلفن، تهويه مطبوع، مبلمان و...می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند اوقات آرام و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

jaleh2.jpg

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس،  پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و...از جمله امکانات و خدمات هتل ژاله مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

jaleh3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل کوروش مشهد

koorosh1.jpg

هتل کوروش مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،از بهترین اقامتگاه‌های مشهد بوده و فاصله کمی با حرم مطهر دارد.این هتل در سال 1382 در بلوار مدرس مشهد افتتاح گردیده و در سال 1391 نیز بازسازی آن انجام شده است.فاصله این هتل تا حرم رضوی 15 دقیقه و تا فرودگاه و راه آهن 20 دقیقه با ماشین می باشد و به مراکز خرید و دیدنی مشهد بسیار نزدیک می باشد که مسافران تور مشهد می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

koorosh2.jpg

 هتل کوروش مشهد دارای 5 طبقه شامل 20 باب آپارتمان یک خوابه بوده و اتاق‌ها و آپارتمان‌های آن بسیار تمیز و مجهز و دارای ظرفیت‌های مختلف برای آسایش و راحتی مسافران تور مشهد می باشد.از جمله امکانات این اتاق ها می توان به آشپز خانه مجهز به وسایل طبخ،گاز،پانل های صوتی،یخچال، تلویزیون، تلفن،سوئیت، سرویس بهداشتی  فرنگی و ایرانی،تهویه مطبوع اتاق‌ها و...می باشد.همچنین این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی،بوده که آماده خدمت‌ به زائران گرامی تور مشهد می باشد.

koorosh3.jpg

امکانات هتل کوروش مشهد:

هتل کوروش مشهد دارای امکاناتی از جمله :رستوران،کافی شاپ،صبحانه رایگان،پارکینگ،نمازخانه،روم سرویس،لابی شیک،اینترنت،صندوق امانات،آسانسور،خشکشویی،لاندری،تاکسی سرویس و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

koorosh4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل سام مشهد

sam1-.jpg

هتل سام مشهد از جمله هتل آپارتمان های 3 ستاره است که  بین چهارراه شهدا و میدان شهدا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و به اماکن دیدنی و مراکز خرید مشهد دسترسی آسانی دارد.این هتل در سال 1389 افتتاح شده و فاصله آن تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر نیز 10 دقیقه می باشد.این هتل شیک و تمیز با ارائه خدمات مناسب، اقامت خوب و دلپذیری را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورد.

sam3.jpg

این هتل دارای اتاق های بزرگ 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته و آپارتمان های یک خوابه بوده و همگی آنها دارای یخچال ، تلویزیون ، اسپیلت ، سرویس فرنگی یا سنتی ، فضای آشپزخانه و...می باشند که باعث شده میهمانان تور مشهد از اسکان در این هتل رضایت داشته باشند.همچنین از جمله خدمات رستوران هتل سام مشهد می توان به صبحانه به صورت بوفه و منو انتخابی ناهار و شام اشاره کرد.

sam2.jpg

sam4.jpg

امکانات رفاهی هتل سام مشهد:

 

لابي،كافي شاپ،نمازخانه،پارکینگ اختصاصی،سرویس رایگان رفت به حرم مطهر،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان،تاکسی سرویس 24 ساعته و....از جمله امکانات و خدمات هتل سام مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و آرامی را تجربه نمایند.

 

sam5.jpg

 

sam6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل صادقیه مشهد

sadeghiyeh1.jpg

هتل صادقیه مشهد که از جمله هتل های 3 ستاره مشهد می باشد،در سال 1385 ،در فاصله‌ای کمتر از ۳۰۰ متر از حرم مطهر امام رضا و در کوچه آیت الله خامنه‌ای مشهد افتتاح گردید. این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم مطهر امام رضا می‌باشد. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh3.jpg

sadeghiyeh4.jpg

هتل صادقیه مشهد 4000 متر زیر بنا و نیز 39 اتاق و آپارتمان یک خوابه دارد که دارای امکاناتی همچون یخچال ، تلویزیون،شبکه های ماهواره ای (مخصوص میهمانان خارجی) ، تلفن و سیستم سرمایشو گرمایش مرکزی و سرویس بهداشتی می باشند.این هتل همچنین دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 80 نفر مجهز به سیستم صوتی، جهت برپایی همایش ها و مراسم مذهبی مسافران تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh2.jpg

امکانات هتل صادقیه مشهد:

سوئیت، رستوران، اینترنت،صندوق امانات مرکزی، کتابخانه،پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس،تلفن، تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی،نمازخانه، لابی، کافی شاپ و...از امکانات هتل صادقیه مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند. همچنین این هتل دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت پذیرائی از 150 نفر در هر نوبت می باشد. استفاده از اینترنت پر سرعت بیسیم هم در اکثر قسمتهای هتلمهیاست.

sadeghiyeh5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آنا مشهد

ana4.jpg

هتل آنا مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در نزدیکی حرم و در فاصله 8 دقیقه ای از آن واقع شده است.این هتل آپارتمان دارای یک لابی با فضایی دل انگیز و رستورانی با انواع غذاهای با کیفیت ایرانی می باشد.همچنین این هتل با واحدهای دو، سه و چهار تخته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی تور مشهد می باشد.

ana1.jpg

امکانات هتل آنا مشهد:

هتل آنا مشهد دارای امکاناتی همچون: رستوران،  آسانسور، لابی، پارکینگ سرپوشیده ،اینترنت، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...می باشد که زائران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را تجربه نمایند.

ana2.jpg

ana3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: